مزون لباس ترک نیاز

ساخت وبلاگ

پوشاک منگو، نمایندگی پوشاک منگو، جراچ پوشاک منگو،سایت پوشاک منگو،پوشاک زنانه منگو

مانگو، یکی ازتولید کنندگان لباس اسپانیا که در سطح بین المللی فعالیت دارد، در وب سایت خود اعلام کرده که قصد دارد ابتدا در تهران و سپس در کیش فروشگاه باز کند.قرار است ظرف 5 سال آینده شعبات این فروشگاه در اصفهان، مشهد و شیراز نیز گشایش یابد.

سایت استایل در گزارشی خبر داد که مانگو اعلام کرده است تا پایان سال جاری میلادی در ایران و عراق حضور خواهد داشت.

بی بی سی نیز در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: کنندگان لباسهای خارجی سالهاست که در ایران مشغول فعالیتند و ظرف چند سال اخیر هم تعداد زیادی از تولیدکنندگان پوشاک چند ملیتی و مشهور دنیا در ایران با نام رسمی خود، فروشگاه باز کرده اند.

با این حال در مهر ماه سال گذشته سفر مدیر ایتالیایی یکی از تولیدکنندگان معروف مد در دنیا، یعنی لوسیانو بنتون، به ایران جنجالهایی را در پی داشت.

چند نماينده مجلس ايران در نامه ای که در صحن علنی مجلس خوانده شد، از وزير کشور خواستند مانع فعاليت شعبه های فروشگاه های لباس " بنتون" شود. آنها دلیل مخالفت خود را ترویج مدهای غربی میان زنان ذکر کرده بودند.

پوشاک منگو
پوشاک منگو

برای دیدن کلیه محصولات منگو کلیک کنید

مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : MANGO برند,برند منگو,پوشاک منگو در ایران,حراج منگو,محصولات منگو, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 392 تاريخ : شنبه 22 آذر 1393 ساعت: 10:42

چه رنگ لباسی به شما می آید ؟

شاید مهمترین عامل برای ارائه یک مشاوره خوب در زمینه مد و انتخاب پوشش مناسب برای هر فرد، توصیه هایی در زمینه انتخاب رنگ لباس با توجه به سن، رنگ پوست و رنگ چشم و قد افراد و فصلی از سال که در آن هستیم می باشد.
رنگ اولین عاملی است که توجه سایرین را به خود جلب می کند و قطعاً مهمترین تأثیر را خواهد گذاشت حتی از نظر احساسی و فکری. حتماً دومین عامل تاثیر گذار، مدل انتخابی شما با توجه به همه آن عواملی که گفتیم می باشد.

امروز، مزون نیاز شما را با رنگ های انتخابی برای رنگ های پوست گوناگون آشنا می کند.
به عنوان مثال به نمونه زیر توجه کنید:
شاید براى شما اتفاق افتاده باشد كه دوستتان در حالى كه پیراهنى صورتى به تن كرده توسط اطرافیان مورد تحسین، تمجید و توجه فراوان قرارگرفته باشد. شما نیز به طبع او تصمیم می گیرید که پیراهنی به همان رنگ تهیه كرده و به تن مى كنید.  اما بعد از این کار، همان نگاه های پیشین نیز از شما برگردانده شده و در نتیجه آنها را از تن درآورده و لباس های مشکی، آبی و خاکستری قبلی خود را پوشیدید.  اگر می خواهید بدانید که چرا آن پیراهن صورتی مناسب شما نبود و اینكه اصلاً مى توانید لباس هاى رنگ روشن بپوشید یا نه. این مقاله را بخوانید.
رنگ پوست شما چه تیره باشد چه روشن و چه در میان این دو، می توانید رنگی مناسب برای لباس خود انتخاب نمایید.

♦ پوست هاى تیره
افراد تیره پوست معمولاً دارای چشمان و موهای مشکی یا قهوه ای تیره می باشند که در این صورت باید لباس هایی را انتخاب کرد که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد.
این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می گردد.

   •  رنگ هاى مناسب این گروه عبارتند از: سفید، صورتى، آبى ملایم، خاكى و طوسى روشن
   •  رنگ هاى نامناسب این گروه: مشكى، قهوه اى تیره، قرمز تیره، سبز یشمى و فیروزه اى است.

اگر جزو این دسته افراد هستید از پوشیدن لباس با رنگ هاى گرم و تیره خوددارى كنید.
از آنجایى كه رنگ مشكى و آبى تیره معمولاً به عنوان لباس رسمى كار در نظر گرفته شده و نمی توان به طور كامل آن را كنار گذاشت، لذا سعى كنید به كارگیرى آنها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آنها استفاده نمایید.

♦ پوست هاى معمولى ( نه تیره و نه روشن )
افرادى كه داراى چنین رنگ پوستى هستند مى توانند تقریباً از هر رنگ لباس استفاده كنند.
از آنجایی كه هر دو رنگ روشن و تیره مى تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو طیف رنگ مى توان استفاده كرد ولى بهتر است براى جذابیت بیشتر پیراهن را هماهنگ با رنگ چشم انتخاب كرد.

   •  رنگ هاى مناسب این گروه: آبى، سورمه اى، بژ، مشكى، صورتى و گندمى
   •  رنگ هاى نامناسب این گروه: قرمز، بنفش، قهوه اى تیره و مغزپسته اى است.

تنها رنگ هایى را كه در این گروه اصلاً نباید به كار برد، رنگ هاى نزدیك به رنگ پوست است. براى مثال اگر رنگ پوست شما زیتونى است، از پوشیدن لباس زیتونى یا قهوه اى خوددارى كنید.

♦ پوست های روشن
این گونه افراد معمولاً موهایی بلوند و یا روشن داشته و رنگ چشم آنها  آبی، سبز، طوسی یا قهوه ای روشن است.
 در این صورت باید لباس هایی را انتخاب کرد که با رنگ پوست تضاد داشته باشد.

   •  رنگ هاى مناسب این گروه: آبی ملایم، آبی سیر، بژ،  قهوه ای.
   •  رنگ هاى نامناسب این گروه: نارنجی، زرد، قرمز، صورتی و ارغوانی است.

در این گروه بطور کلی باید از رنگ های خشن و روشن استفاده نمود تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید.

حال، بعد از خواندن این مطالب شاید متوجه شده باشید که شما نیز با توجه به رنگ پوستتان می توانستید از خیلی از رنگ های شاد و جذابی استفاده کنید که تا به امروز استفاده نکرده اید.
پس پیشنهاد اول مزون نیاز به شما، دقت و تمرکز بیشتر در انتخاب پوشاک، کیف و کفش و هر آنچه که به وضعیت مد و ظاهر شما مربوط می شود، می باشد و پیشنهاد دوم مزون نیاز به شما، حضور در مزون نیاز و بازدید از کلکسیون محصولات ما ( لباس، کیف و کفش، زیور آلات، کمربند، ساعت و…)  که از بهترین برندها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها، انتخاب شده اند، تا به بهترن وجه احتیاجات شما را برآورده کنند.
اینجا مزون نیاز) طرح، رنگ، کیفیت و قیمت، حرف آخر را به شما خواهد زد.
هرچند که از دیدارتان در خانه مد خرسند خواهیم شد، اما اگر این امکان برای شما نیست می توانید همه روزه از مشاورین ما در این زمینه کمک گرفته و از فروشگاه اینترنتی ما نیز بازدید و خرید بفرمایید.

خرید پوشاک ترک

مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : مزون لباس ترک,مزون لباس در تهران,پوشاک زنانه,خرید لباس زنانه, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 388 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1393 ساعت: 18:14

مزون آنلاین نیاز با بهترین لباس های ترک از برترین برندهای موجود در بازار

برای دیدن کلیه محصولات از سایت یا صفحه اینستاگرام مزون نیاز بازدید کنید

www.niazmezon.ir

http://www.instagram.com/niazmezon

مزون آنلاین لباس ترک

مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : مزون لباس ترک,مزون لباس در تهران,پوشاک زنانه,خرید لباس زنانه, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 339 تاريخ : چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت: 16:29

پیراهن مجلسی بلند، پیراهن مجلسی شیک، مدل پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی

برای دیدن مدل های بیشتر و عکس های کاملتر لطفا کلیک کنید

 

مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : پیراهن مجلسی, پیراهن ترک, لباس شب, لباس ارزان,مدل پیراهن مجلسی ترک, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 374 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 17:17

 
 
 
مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : پیراهن مجلسی, پیراهن ترک, لباس شب, لباس ارزان, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 326 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت: 12:07

مزون لباس ترک نیاز در تهران ، وارد کننده مستقیم بهترین پوشاک ترک زنانه از برندهای  معتبر در محیطی شیک و کاملا VIP  برای شما شیک پوشان

 تهران - یوسف آباد

خانه مد نیاز، به عنوان  نمایشگاه و فروشگاه مستقیم عرضه محصولات اروپایی در زمینه مد و اکسسوری مد (Fashion Accessories) درچند گروه عمده، بصورت یک SHOWROOM بسیار VIP در فضایی بسیار متفاوت، با طراحی و دکوراسیونی بسیار لوکس و مدرن تاسیس شده است.

"مزون لباس ترک نیاز در تهران" هم اکنون با داشتن هر 2 گروه محصولات زنانه و مردانه، توانسته خود را به عنوان خانه مد در زمینه مد و اکسسوری در ایران، همگام با استانداردهای اروپایی مطرح سازد.
هدف این مجموعه ارائه سرویس فروشVIP به معنای واقعی کلمه در فضایی بسیار خاص با طراحی و دکوراسیونی متفاوت در محیطی آرام و دلنشین به هموطنان عزیز می باشد.

از آنجایی که تمامی محصولات در سایت قرار داده نشده اند، توصیه میشود بازدید کننده های گرامی در صورت امکان حضوری تمایی محصولات را تماشا کنند و از کیفیت اجناس اطمینان پیدا کنند

لازم به ذکر است که جهت تامین رفاه حال بیشتر شما دوستان عزیز، علاوه بر بازدید از فضای نمایشگاه و برخورداری از سرویس فروش و پذیرایی ، این مجموعه امکان خرید بصورت آنلاین برای کلیه هموطنان ایرانی را در سرتاسر ایران فراهم نموده است و کالای خریداری شده شما، در هر کجای ایران که باشید با بهترین بسته بندی، در کوتاه ترین زمان، حتی بصورت تزئین شده طبق خواست و سلیقه شما، به دستتان خواهد رسید.

از آنجایی که تمامی محصولات در سایت قرار داده نشده اند، توصیه میشود بازدید کننده های گرامی در صورت امکان حضوری تمایی محصولات را تماشا کنند و از کیفیت اجناس اطمینان پیدا کنند

مزون لباس ترک نیاز ، وارد کننده مستقیم بهترین پوشاک ترک زنانه از برندهای  معتبر در محیطی شیک و کاملا VIP  برای شما شیک پوشان

هدف این مجموعه ارائه سرویس فروشVIP به معنای واقعی کلمه در فضایی بسیار خاص با طراحی و دکوراسیونی متفاوت در محیطی آرام و دلنشین به هموطنان عزیز می باشد.

mezon
نمایی از محیط سالن مزون
مزون لباس ترک نیاز...
ما را در سایت مزون لباس ترک نیاز دنبال می کنید

برچسب : مزون لباس ترک,مزون لباس در تهران,پوشاک زنانه,خرید لباس زنانه, نویسنده : نیاز niazmezon بازدید : 350 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت: 12:06